Harmadik férfi - fiú tábor Reziben

Június utolsó hétvégéjén immáron a harmadik férfi – fiú táborban vettünk részt. A helyszín ezúttal is a már jól bevált turistaház volt Reziben.

A csütörtök délutáni érkezést követően, néhány rövid és vidám játék után megpróbáltuk pontosan meghatározni a Krisztust követő keresztény férfi fogalmát, majd apró papírlapokra írtuk azokat a gátló emberi tulajdonságokat, melyek akadályoznak ebben bennünket a mindennapokban. Ezeket a lapokat a közösségi tér kövezetén tetszőlegesen elhelyeztük és az így keletkezett képzeletbeli aknamezőn kellett a párunkat a célig elnavigálni.

Este a Körvonal nevű kártyajáték segítségével kerültünk még közelebb önmagunkhoz és egymáshoz.

Péntek délelőtt íjászkodtunk, majd az Istennel való kapcsolatunkról elmélkedtünk. Délután felgyalogoltunk a meredek hegyoldalon a rezi várfalhoz, ott egy tisztáson letelepedve az önmagunkkal való kapcsolatunkat boncolgattuk.

Az időjárás szeszélye miatt az aznap esti szalonnasütés bizonytalannak tűnt, de hála az Úrnak, az eső elállt, a felhők eltűntek, így nem kellett korgó gyomorral lefeküdnünk.

A szombati nap hagyományosan a kirándulásé, ezúttal Balatongyörökön túráztunk.

A két kilátó felkeresése közt a saját családunkhoz fűződő viszonyunkat elemezgettük. Az ebédre kapott hidegcsomagok elfogyasztása után fagylaltozás, majd strandolás következett. Szintén hagyománnyá vált már az, hogy egy labdát minél több érintéssel a víz felett tartsunk. Az ez évi rekordunk 144 érintés lett.

Vacsora után a helyiek invitálásának eleget téve lesétáltunk a hegybe (a szőlőhegy a szállásunktól lefele található…) és a „Nyitott pincék” estéjén zamatos borokat kóstolgatva gyönyörködtünk a hévízi panorámában.

Vasárnap délelőttre a gyülekezeti közösséggel való kapcsolatunk megbeszélése maradt.

Ebéd előtt megosztottuk egymással az idei táborozás örömeit, tapasztalatait.

Mindannyiunkban megfogalmazódott az az egyértelmű vágy, hogy jövőre újra találkozzunk ugyanott!

Köszönet Gergőnek a szervezésért és a tartalmas programokért! Köszönet a résztvevőknek a magvas gondolatokért, az új felismerésekért, a közösség erősítéséért!